wtorek, 22 października 2013

Kochani!

Wraz z nadejściem chłodniejszych dni nasze organizmy zaczynają przygotowanie do prawdziwej zimy. Łatwiej wtedy przybywa nam tu i ówdzie centymetrów. Wiele dań już to do siebie ma, że im pyszniejsze, tym więcej zawierają tych małych potworków zwanych kaloriami. Jeśli jednak, tak samo jak ja kochacie jedzenie, wiecie jak ciężko jest zrezygnować z wielu pyszności. Długie wieczory zachęcają do zanurzenia się pod kocem...

16:58, od-kuchni , Obiadowe
sobota, 19 października 2013

Kochani!

Całkiem niedawno, w trakcie przenoszenia bloga oraz przeglądania starych przepisów uświadomiłam sobie, że brakuje mi na blogu jednej z częściej przygotowywanych w naszej kuchni potraw. Delikatne, drobiowe kotleciki są w naszej rodzinie znane od lat. Moja mama dostała ten przepis dawno temu od koleżanki, wszyscy je pokochali,...

15:09, od-kuchni , Obiadowe
środa, 16 października 2013

Kochani!

Urodziłam się z wrodzonym wstrętem do parówek. Podczas gdy inne dzieci zajadały się podawanymi im na ciepło różowiutkimi paróweczkami, ja kręciłam nosem na lewo i prawo. Tym samym nosem kręciłam jeszcze kilka lat temu na wszelakie hot-dogi czy inne smakowicie wyglądające potrawy z ich dodatkiem. Tak naprawdę sama nie wiem kiedy przyszedł moment zmiany. Zapewne stało się to podczas jednego z chłodnych...

Tagi: chleby
18:21, od-kuchni , Chleby
poniedziałek, 14 października 2013

Kochani!

Wydaje mi się, że nie będę osamotniona w moich wyobrażeniach, jeśli powiem, że udając się na wyspiarskie wakacje spodziewam się kart menu pełnych ryb i owoców morza. Sklepów rybnych za każdym rogiem, pachnących wakacjami smażalni… Cóż, mieszkanie w Dublinie nieco nas rozpieściło pod tym względem. Kiedy więc weszliśmy a A. do kolejnej polecanej w jednym z popularnych serwisów podróżniczych lokalnej...

17:00, od-kuchni , Obiadowe
sobota, 12 października 2013

Kochani!

Rzadko zdarza się aby ciasto bez kremu mnie zachwyciło. Równie rzadko przytrafia się to ciastom bez czekolady, lub chociażby nasączenia. Powiem Wam więcej – ja naprawdę staram się unikać ciast z dżemem. A jednak, oto jest – ciacho, któremu brakuje wszystkich moich ulubionych elementów. Jednak, właśnie ten niepozorny kawałek ciasta...

Tagi: desery
15:11, od-kuchni , Desery
piątek, 11 października 2013

Kochani!

Dziękuję Wam serdecznie za udział w konkursie. W czasie naszej podróży odwiedziliśmy takie miejsca jak: New Delhi, Jaipur, Agra, Południowe Goa, Kochi, Munnar, Trivandrum, Kovalam, Kanyakumari, Alleppey oraz Kottayam. Większość Waszych odpowiedzi okazała się trafna – gratuluję icon smile Rozwiązanie konkursu Wśród osób, które podały...

12:38, od-kuchni , Informacje ogólne
środa, 09 października 2013

Kochani!

Po ponad miesiącu z dala od bloga z dość dużą trudnością przychodzi mi zbieranie słów i układanie ich w zdania. Dużo łatwiej przychodzi mi gotowanie, bo chociaż w Indiach nie miałam zbyt dużych możliwość to jednak znalazłam ogromne ilości inspiracji oraz pomysłów. Na razie jednak raczymy się bardziej przyziemnymi, europejskimi smakami, za którymi ....

20:23, od-kuchni , Obiadowe
poniedziałek, 07 października 2013

Kochani!

Nawet nie zdążyłam się obejrzeć a minął już miesiąc. Wydawałoby się, że wczoraj wsiadałam do samolotu i wyglądałam nowej przygody, a już jestem z powrotem i próbuję się przestawić się z przyjemnego ciepła na jesienny chłód. Pokonując Indie wzdłuż, różnymi środkami transportu przemierzyliśmy prawie 4000 kilometrów...

czwartek, 05 września 2013

Kochani!

Stało się! Jedziemy – cały miesiąc w raju dla każdego amatora fotografii oraz kulinarnego blogera. Kraju pełnego kontrastów, kolorów, smaków oraz zapachów. Czeka nas pełna przygód wycieczka w ciekawe miejsca, spotykanie nowych ludzi i odkrywanie nowych rzeczy. Czekają na nas Indie...

00:00, od-kuchni , Podróże
środa, 04 września 2013

Kochani!

Kiedy dowiedziałam się, że zakwalifikowałam się do drugiego etapu konkursu „Twój przepis na imprezę” organizowanego na portalu Doradca Smaku, od razu wiedziałam co przygotuję. Kubeczki z ogórka już od jakiegoś czasu chodziły mi po głowie, a nadzianie ich pyszną sałatką było jedynym smakowitym wyborem. Postawiłam na połączenie delikatnie wędzonego, półtwardego sera...

Tagi: przekąski
11:09, od-kuchni , Przekąski

BLOG W 5 TRENDACH - Zagłosuj

Ebook Wielkanoc 2013

Akcja Kuchnie Świata...od-kuchni informacje, instrukcje, podsumowania

Durszlak.pl Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Wykrywacz smaku - www.wykrywacz-smaku.pl - moja galeria Top Blogi Blogroll.pl - katalog blogów Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...